Årets remix: Så länge vi äter

Jag gillade originalet nog mycket, men sen kom en remix också. Med vilka då? Jo Ivory och Bilal, kan det bli annat än bra? 
 
 
Jag satt helt allvarligt och nötte denna sen dag 1. Jag spelade den om och om tills jag hade lärt mig hela låten utantill. Och vet ni varför denna fick bli årets remix? Jo för att jag fortfarande inte ledsnat på låten. Jag lyssnar fortfarande på den, inte lika ofta, men då och då. Sedan så tycker jag inte heller att det kommit någon remix som kan jämföras med den här. Det fanns andra som var bra, men den här var bättre.
 
Dessutom gjorde ju Kiaan en ganska så stark debut med original-singeln, vilket även det gör att han förtjänar att finnas med på min lista!
 
Tack grabbar för en dunderlåt, årets remix går oavkortat till er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback