Årets EP: Grillat & Grändy - Kör vi tills att dör vi

Den här kategorin blev lite svårare att välja till, då det fanns 3 starka kandidater. Men det gick tillslut.
 
 
 
Det slutade med att jag valde den EPn som jag spelat mest under året, för det borde logiskt sett betyda att det är den jag gillat bäst. Det är dessutom första gången någonsin som jag gillat varenda låt på en EP.
 
Grillat & Grändy gör det med humor, allt behöver inte handla om allvarliga saker hela tiden. Det är det jag gillar med deras EP. Det är lekfulla låtar, som man blir glad av. Det är extremt mycket slang också, vilket gör det hela så mycket bättre. Jag har gillat deras musik sedan dag ett, och så kommer det fortsätta!
Jag skulle vilja välja en favoritlåt men det går inte. Alla låtarna är lika bra. Alla låtarna får mig att bli så himla peppad och glad. Så all in all, detta är en EP som jag spelar när jag behöver bli på bra humör, eller när jag redan är på bra humör!
 
Dessutom hade de ett så himla flippat och roligt omslag till EPn, så det la också en stor vikt vid mitt beslut. Man ville liksom bara kasta sig ut och hoppa fallskärm med dem, haha!
 
Så grattis grabbar, och hoppas att vi kan hitta på något kul projekt i framtiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback