Årets debut: Nyanser av blå

 
Som ni alla säkert minns så släppte Keya sin debut-EP för inte så längesedan. Det är en EP som påverkat mig väldigt starkt, det har jag redan skrivit ett inlägg om tidigare.
 
Det har varit många starka debuter i år, så det var svårt att välja till en början. Men sen tänkte jag med känslorna igen, och valde därför den som påverkat mig mest. Det var en storm av känslor att lyssna igenom "Nyanser av blå", från början till slut. För Keya har något, som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Men han har den där lilla detaljen som andra saknar. Jag har varit hooked på hans musik ända sedan jag hörde "Va händer len?" första gången. 
 
Dessutom la jag in alla låtarna från EPn på min lista, och det händer inte ofta. Har ni missat Keyas debut så har ni verkligen gått miste om något!
 
Tack Keya, för en fantastisk EP. Du är så otroligt jävla grym!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback