Årets Album: Adam Tensta - The Empty

 
Jag tror ingen i den här världen riktigt skulle förstå vad The Empty har betytt för mig. 
Jag har försökt förklara det, till och med för Adam. Men känslan är svår att beskriva. Albumet kom till mig under min mörkaste period i livet. En period då jag bara låg i min säng 80% av tiden och var helt känslomässigt förstörd. Det var den enda musiken jag kunde lyssna på. Jag kände igen mig i varenda text, och jag lyssnade på dem om och om igen. I flera veckor, kanske till och med månader, så var The Empty det enda jag lyssnade på. 
 
Adam och hans fantastiska album räddade mig från det jobbigaste heartbreaket jag varit med om. Man skulle kunna säga att The Empty räddade mitt liv. Och om ni fortfarande inte har hört det så har ni verkligen gått miste om något helt otroligt. 
 
Så snälla, ta er tid att lyssna igenom plattan idag! Tyvärr kunde jag inte bädda in Spotify koden för min dator bråkar med mig, men klicka er in själva och lyssna. Eller för er som inte har Spotify, så finns hela albumet även på SoundCloud!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback