Årets remix: Knäpper mina fingrar

Eftersom jag är ett stort fan av remixer så kändes denna kategori självklar. Jag verkligen älskar när artister väljer att jobba tillsammans för att göra feta grejer ihop.
 
Det har kommit en del feta remixer under det här året, men en av dem stod ut lite extra. En remix med BARA tjejer. Säg mig, har detta gjorts tidigare? Inte vad jag vet iallafall. 
Därför gjorde Linda Pira en så himla bra grej. Hon samlade ihop de bästa tjejerna inom musik och gjorde en fet remix på sin låt "Knäpper mina fingrar". Bland namnen hittar vi både etablerade och mindre etablerade artister. 
Hela den här grejen är som en käftsmäll som visar att tjejer kan göra det minst lika bra som alla killar där ute!
 
Tack för en grym låt tjejer!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde Schwedaan

Alltså den är SÅ bra, lyssnar fortfarande på den minst en gång om dagen. Bästa var ju också när alla uppträdde på Dramaten, gud alltså <3

2014-12-30 @ 16:45:12
URL: http://www.MadsonArt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback