Årets mest spelade

Jag lyssnar väldigt mycket på musik (duuh?). Och när jag hittar en låt som jag gillar väldigt mycket så spelar jag sönder den, på riktigt alltså.
Så därför ville jag dela med mig av de tre låtar som jag tror att jag har spelat mest under året! Det finns självklart fler än 3 stycken, men skulle jag skriva alla så skulle listan ta flera dagar.
 
1: Piraterna - Astma
Astma gick på repeat i flera veckor efter att den släpptes. Nu har jag inte hört den på ett tag, men den är fortfarande bra! 
 
2. Keya - Va händer len?
Den här låten är fortfarande lika bra som första gången jag hörde den! Jag vill ha tusen såna här låtar till från Keya!
 
 
3. Shuez - Den jag är (ft. Nano & Sam-E)
Jag har faktiskt inte lyssnat på denna låt på väldigt länge. Men jag minns när den släpptes och hur den gick på repeat i flera dagar. Så jäkla bra låt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback