Årets artist: Ivory

Egentligen känns det lite konstigt att lägga tid på bloggen nu mitt på julafton men dagens kategori ska upp ändå!
Och dagens kategori är årets artist. Denna kategori var absolut svårast att välja, men jag lyckades tillslut.
 
Efter mycket funderande valde jag en artist som jag uppmärksammat mycket det här året. En artist som har släppt väldigt mycket musik, och väldigt bra musik. Denna person har under året släppt 2 EPs och ett stort antal videos. Bland mina favoriter hittar ni "Andreas Kleerup" (låten kom 2013 men videon kom i somras), "Lutar som en krycka" (samma sak där) och "Inte ensam" som gästas av Adam Kanyama från OIAM.
Jag har tyvärr inte hunnit se denna artist live i år, men det kommer nog ske inom en snar framtid. 
Denna artist har en väldigt egen stil, och det är nog därför jag gillar honom.
Om ni bläddrar ner så hittar ni lite av hans musik.
 
Årets artist 2014 är ingen mindre än Ivory!
God Jul på dig, och alla läsare såklart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback