DaBaby på svenska (Ruben East, Ivory, Finess & MIVAS)

 
 
 
Helt ärligt så tror jag att jag fick en stroke när jag hörde den här första gången. Och en till stroke av videon. INTE PÅ ETT DÅLIGT SÄTT SÅKLART! Jag blev bara totalt mindblown.
 
Ivo & Finess slutar nog aldrig imponera på mig. De gör det så jävla bra, både enskilt och tillsammans. Mivas har jag inte hört speciellt mycket av, men hans insats på den här var duuunder. Och i ärlighetens namn så hade jag 0 koll på Ruben East, men man lär sig nya grejer varje dag.
FULLSTÄNDIGT ÄLSKAR FREESTYLEVIBEN I VIDEON, och hur de liksom lägger in alla dessa korta klipp.
 
Jag är fullständigt förälskad?? GE MIG LÅTEN PÅ SPOTIFY??! 😱
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback