Z.E - Hyperiddare (Officiell musikvideo)

 
 
Tror ingen har missat Z.E, åtminstone inte efter att han vann både Grammis & P3Guld. 😄 (VÄLFÖRTJÄNT kan jag tillägga.)
Det var tack vare dessa priser, samt Simon Supertis tacktal som fick mig att hitta glöden till att göra det här igen. Jag kände typ att det saknades något i mitt liv.
 
Tillbaka till ämnet: Z.E är tuuuuung! På hans senaste album så testar han ett gäng olika stilar, och alla går hem. Han har ett jävligt unikt flow, och jag kan INTE välja en favorit med honom. Omöjligt. 
Ska vi snacka videon så blir jag sällan imponerad nuförtiden. Anis Don Demina sa något väldigt bra i en av sina senaste videos. RIBBAN ÄR LAGD OTROLIGT HÖGT, för musikvideos i Sverige just nu. Och som det ser ut i dagsläget så är det många som gör feta videos, men ingen har riktigt kommit över ribban än. 
 
Detta känns som en standard Z.E-video, men låten är dunder! 😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback