Rez - Rezcoast (EP)

 
 
Först och främst: Grattis på födelsedagen Rez! (Hoppas du haft en dunderdag 😄)
 
Det här inlägget borde självklart ha kommit upp tidigare, men ya girl har heltidsjobb också. Haha!
 
För er som missat Rez, vad gör ni med era liv? Snubben is a whole mode! Han är grym på det han gör, och han jobbar hårt. Vad mer kan en begära?
Han har iallafall släppt EP idag, "Rezcoast". Först och främst så älskar jag färgerna på omslaget. Lila är min thing. För det andra så kan jag helt ärligt inte välja EN favorit, då alla låtar har sin charm. 
 
Lyssna på den här nedanför:
(Som vanligt så vet jag inte exakt vilka streamingtjänster den finns på, men garanterat de flesta!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback