Ny obsession: Dree Low

Hej på er,
 
Livet har varit intensivt denna vecka. Har behövt ta lite tid för mig själv efter att någon i min närhet plötsligt gick bort. Mer än så vill jag inte skriva här, då det är alldeles för privat. Sorg är en process helt enkelt.
 
Men i övrigt så känns det otroligt bra med livet just nu. Det känns ändå som att 2019 är mitt år, äntligen. Och imorgon går jag på otroligt efterlängtad semester!! 😄
 
Tänkte starta semestern med att sticka iväg på lite äventyr med en kär vän. Om jag inte missminner mig helt så är det Hudiksvall vi ska till. Vad händer där då, tänker ni? Låt mig bara säga att jag ska se en grupp live för tredje gången iår. Haha! Men det kommer bli jävligt kul, vilket är huvudsaken. Mer om det på söndag, tänkte jag.
 
Eftersom de flesta artister droppar ny musik på fredagar, så har jag väl inte så jättemycket att dela just nu. Däremot så har jag totalfastnat på Dree Low. Har i princip BARA lyssnat på honom i två veckor. (HELT BESATT😅) Han är ju så jääävla bra. Och hans röst är hur härlig som helst. 
 
Vilken tur att det finns en färdig spellista som jag kan dela med mig av till er, så ni inte missar honom. 😉
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback