Lokal - När man minst anar

 
Till minne av Aiman Qabli, 30. 07. 1995. - 24. 12. 2015.
Det här kan vara den finaste låten jag har hört på väldigt länge. Wow. Fick värsta känslostormen kastad rakt i ansiktet. Jag kände inte Aiman, men jag har sett honom ett flertal gånger, och efter det tragiska som hände så fylldes mitt instagramflöde av bilder på honom. Att så unga människor ska behöva mista livet är fruktansvärt.
 
Men när man hör en sån här låt, så är det väldigt svårt att låta bli att känna saker. Så för mig, går denna ut till alla de unga människor som slitits ifrån oss alldeles för tidigt. 
 
Lokal, jag hoppas du vet hur jävla duktig du är! Jag har supportat dig sen dag ett, och jag kommer fortsätta med det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback