Alpis - Jagar ft. Linda Sundblad

 
Nu har jag trillat av banan igen. Men vad gör det? För nu har jag alla tillfällen i världen att blogga, för nu har jag äntligen min egen dator. Så jag behöver inte stå i kö för att använda datorn längre. Nu ska jag verkligen försöka blogga varje dag efter jobbet. 
 
Tillbaka till ämnet. För några dagar sedan så släppte Alpis nytt material, för första gången på ett tag. Och som vanligt så blev jag inte besviken. För han har alltid så mycket känsla och så mycket betydelse i sina texter. 
Jag hoppas dessutom på att det kommer fler såna här dundersläpp, inom en snar framtid!
Om ni har en stund över, så borde ni verkligen kolla in videon. Den är riktigt riktigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback