Kaliffa - Helt seriöst

 
Tar en välbehövlig paus den här veckan. Har inte varit ledig sedan Oktober förra året, och nu vet jag inte riktigt hur ledighet fungerar längre. Är så besatt i jobbet så det är galet. Men den här veckan har jag lovat mig själv att ta det lugnt, och det är precis vad jag har gjort.
 
Till ämnet, Kaliffa släppte en helt ny låt i fredags. Jag hade som vanligt inte tid att lyssna på den direkt. Men en vän till mig slog på den i bilen, i söndags tror jag att det var. "Kaliffas nya?" var det första som flög ur mig, och som vanligt när det handlar om Kaliffa, så tog det inte många sekunder innan jag satt och dansade i sätet. Han är så jävla GRYM!
 
Videon var riktigt nice. Typ en videoinspelning, inne i en videoinspelning..? Jag vet inte hur man förklarar den, men den gjorde mig glad iallafall..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback