Album: Samboii - Mer än bara rap

 
För ett tag sen, jag vet inte exakt när, så släppte Samboii ett album. Jag har helt missat detta, av någon konstig anledning. Men bättre sent än aldrig, I guess. Så idag satte jag mig och lyssnade igenom hela plattan.
 
Samboii är duktig, så mycket kan jag säga iallafall. Det känns som att han inte har släppt något på ett tag, så det var väl dags. Jag lyssnade igenom varenda låt, och jag hittade snabbt två favoriter. 
 
"Världen stannar", som han gjort med Shivano och Leslie Tay, fastnade direkt. Den var magisk. Sen så var det en till som fastnade. "Om jag nu faller", med Constine. 
 
All in all, så var det ett riktigt bra album. Men kunde det bli annat än bra? 
 
Lyssna in albumet, om ni inte redan hört det:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback