Pablo Paz - Waves ft. Denz, Pato Pooh, Lamix, Jireel

 
Alltså kommer det komma en dag då Nivy-gänget släpper en låt, som jag faktiskt inte gillar? Jag tror faktiskt inte det. Haha!
 
Detta är dock inte bara Nivy rakt igenom. Det är även en ny label "NBL Sound". (Jag kan vara ute och cykla också, men jag tror detta stämmer.)
Låten släpptes iallafall tidigare i veckan, minns inte om det var onsdag eller fredag. Men den har iallafall gått på repeat i mina hörlurar medan jag jobbat hela helgen. En liten escape från det tråkiga jobbet med andra ord. 
 
Nej alltså, låt mig vara ärlig. Nivy är det bästa crewet som Sverige har at the moment. Jag skulle ha utnämnt dem till årets crew 2016, men som ni vet så blev listan aldrig klar. This ain't asskissing, I'm just speaking my mind. Fortsätt med det ni gör, för ni slutar aldrig imponera på mig!!
 
Kolla in dundervideon när ni ändå har tid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback