Allyawan - Lofe

 
Det har varit mycket snack om det här albumet på diverse sociala medier i flera veckor, eller kanske månader. Och eftersom jag vet hur grym Allyawan är så har jag varit sjukt förväntansfull. Han släppte till och med en video till en av låtarna, "Framåt", för två veckor sen. Men som med det mesta, så missade jag att dela den. Albumet däremot, kunde jag inte låta mig själv missa.
 
Så idag, direkt jag fick energin, så lyssnade jag igenom hela albumet. Från början till slut. Några låtar har jag hört tidigare, andra inte. Men det gick snabbt för mig att välja en favorit. "Framåt" satte sig i hjärtat direkt. Efter den så fastnade "En himmel för dig med", och "Utan dig". Kanske är det för att det oftast är låtar med lite mer känsla som fastnar i mitt hjärta.
 
Over all så var det ett fantastiskt album, och omslaget gjorde också sin del. Så fint.
Lyssna på albumet ni också, och dela gärna med er av era favoriter i kommentarsfältet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback