Leslie Tay - Skisser & SMS 2

 
Som jag har väntat på denna. Ända sedan Leslie släppte första Skisser & SMS så har jag väntat på en uppföljare. För de som följer mig vet, jag är komplett förälskad i Leslies musik. 
Denna gången hade jag dessutom turen att få förhandslyssna på alla låtarna. Hur grymt tror ni inte att det kändes? 
Det var i princip omöjligt för mig att välja favoritlåtar, då hela mixtapet har spelats flitigt ett tag. Men om jag ska välja bara en låt, så får det nog bli "En timme sen". För det är nog den låten som jag kan relatera till mest nu, eller "Säg allt eller säg ingenting". 
 
Tack Leslie, dels för att jag fick äran att höra alla låtarna i förväg, och för att du för så himla underbar musik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback