Leslie Tay - Ferrari (Video)

 
Alltså äntligen, var för längesen Leslie släppte en video. Vill bara poängtera hur mycket jag älskar färgkombon i videon. Orange och svart (jag hatar orange egentligen). Bara viben på videon gav mig good vibes!
Sen vill jag tillägga hur jävla bra låten är, och att ni kan hitta den på Leslies senaste mixtape "Skisser & SMS 2".
 
Dessutom så ska jag mest troligt få se Leslie Tay live på lördag! Hann bara se typ en halv låt sist han körde live här i Stockholm, så gissa vem som är peppad nu? Kommer bli sååå grymt! 
För er som inte vet vad det gäller, så har RMH ett event på lördag. "RMH Block Party 02" på Nobelberget här i Stockholm. Det är en riksfet lineup med artister, så om ni är över 18 så är det på Nobelberget ni bör befinna er på lördag!
 
Kolla in videon så länge:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback