Ivory x Gonza-Ra - "Garfunkel" #LilaEP

 
Alltså får jag bara börja med att skrika av lycka när jag ser videon? Snö, och skoter! Jag längtar redan efter våren. Haha, för där de spelat in videon påminner mig så sjukt mycket om hemma. Om att klä på dig för många lager kläder, och åka ut i bästbyn och bara köra snöskoter tills man tröttnar. Livets bästa grej helt enkelt. Jaja, nog om videon.
 
Let's talk about the song tho. Ni vet att jag diggar Ivory, ingen nyhet direkt haha! Och jag har följt honom på Snap väldigt länge nu, så detta samarbete har inte varit något nytt för mig. Det är dock ett samarbete som jag funderat mycket över. Det kändes som en udda blandning, men jag är absolut inte besviken. De här två är ju hur bra som helst ihop, och jag längtar till att få höra hela EPn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback