Ozzy - Tomma dagar ft. Guleed, Mwuana

 
Har ingen riktig kolla på när denna släpptes. Men den har rullat förbi i mitt Facebook-flöde några gånger nu, så kände att det var dags att dela den.
 
Alltså first things first, jag älskar beatet. Känns som att jag alltid säger det (haha). Men jag har någon förkärlek till såna här lite drömmiga beats. Sån är jag bara.
Låten i sin helhet var rätt bra. Jag fastnade inte så där extremt, men den var bra. När jag läste vilka artister som medverkade så fick jag lite att bita i. Det lät som en udda mix. Men det gick hem, absolut! 
 
Jag måste bara tillägga en grej om videon. Är det bara jag som blir typ rädd när man inte ser ansiktet på huvudpersonen? (Haha värst vad personlig jag blev idag då...) Eller alltså, inte rädd. Men fick typ en obehagskänsla i magen. Haha herregud vad fjantig jag e.
 
Kolla in videon ni också: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback