Sebastian Stakset - Förlåt

 
Alltså att Sebbe hoppade av Kartellen..jag har inte riktigt smält det än. Den nyheten gjorde mig så sjukt förvirrad, och helt ärligt lite ledsen. Men när jag sedan fattade att han faktiskt skulle fortsätta med musik, fast i sitt eget namn, så lättade chocken lite. Jag hade ingen aning om vad jag skulle förvänta mig dock, så det var rätt spännande. 
 
Nu för bara några dagar sedan så såg jag att han släppt sin första singel, under namnet Sebastian Stakset. Den var rätt lik hans gamla musik med Kartellen, men ändå inte. Något har förändrats i hans röst, han är inte lika aggressiv längre, det låter liksom lite mjukare. Men självklart var det inte dåligt för det, han kan ju musik. Dessutom hade låten en så himla fint budskap. Så jag fastnade direkt. 
 
Lyssna på den ni också, och lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback