#RödNovember: Gee Dixon - Shouf Remix ft. Moms, Dani M, Linda Pira, Naod, Kaliffa

 
Alltså JAAAAA!!! #RödNovember har börjat igen. Min favoritmånad på året typ, haha! För just under November så kommer Redline Recordings fetaste släpp. Ett släpp i veckan, hela November. Hur grymt är inte det?!
 
För att vara helt ärlig så skulle jag nog kalla detta för årets remix. Så många tunga artister på samma låt. Dessutom är ju originalet "Shouf" en av mina favoritlåtar. Lyssnar på den minst 2 gånger varje dag. Haha!
 
Jag älskar videon också. Så enkel, men ändå så jävla bra. 
Och ja jag vet att jag är lite efter med att dela denna. Men jag har haft fullt upp. På fredag däremot så lovar jag att försöka komma ihåg att dela nästa släpp i #RödNovember direkt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback