Mwuana - Olika

 
Jag brukar inte blogga så här sent, men jag kunde fan inte hålla mig. Varför? För att Mwuana fortfarande är ett geni, och han slutar aldrig imponera på mig. 
Som jag förstod det så är detta ännu ett släpp från hans kommande album. Jag är så spänd på att få höra alla nya låtar. Dessutom är det snart dags för mig att påbörja min "Årets"-lista, och jag skulle gärna utse Mwuana till årets artist igen, även om jag kanske borde ge någon annan en chans. Mitt val får ni helt enkelt vänta på, för det är ett tag kvar till december!
 
Mwuana, du är ett jävla geni inom musiken, och jag hoppas att jag en dag får träffa dig och lära känna människan bakom allt detta fantastiska!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback