Recap: Lyckliga Gatan S02

 
Jag har missat två avsnitt av Lyckliga Gatan. Hur kunde jag lyckas med det? Måste nog varit för att jag inte varit hemma så mycket på senaste tiden. Men igår tog jag mig tiden att kolla på de avsnitt jag missat. 
 
Beris avsnitt var väldigt känsloladdat och vackert skulle jag vilja säga. Hon skrev en låt till sin mamma, och jag ska inte ljuga. Tårarna var nära under nästan hela avsnittet. Och slutresultatet? Helt fantastiskt!
 
Denna veckan var det ju Dani Ms tur. Det avsnittet blev inte ens nästan lika känsloladdat, men det var en overload av skratt istället. Jag fick många skrattanfall under avsnittets gång. Varför? Det fanns många anledningar. Däremot så har jag fått se Dani ur en annan vinkel, vilket alltid är roligt. Och slutresultatet var grymt även här. 
 
För let's face it: Både Beri och Dani M är sjukt duktiga artister, så det är klart att resultaten blev nice!
 
Har som vanligt lagt in alla låtarna i min Lyckliga Gatan-lista, som ni kan prenumerera på, eller bara gå in och lyssna på låtarna. 
 
Ha en fortsatt fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback