Lokal Releasefest på Kåken

Shululu!
 
Alltså kvällen igår, haha. Planen var helt annorlunda än vad som egentligen hände. När jag åkte hemifrån så var min tanke att jag skulle dit och se live-framträdandet och sen åka hem och chilla resten av kvällen. Jag var absolut inte på partyhumör. Så jag åkte dit, satte mig vid ett bord och väntade på att spelningen skulle börja. Men sen hände något. Lokal kom och drog iväg mig till deras bord, och det slutade med att jag hängde men dem hela kvällen. Dessutom fick jag även träffa Ibbe,Patryk och Oscar, och ett 20-tal andra människor som jag inte riktigt minns vad de hette. Vi hade hur som helst askul. Vi pratade, dansade, sjöng och ja allt det där som hör till en utekväll. 
 
Spelningen var grym. Publiken var så otroligt hypad, och stämningen var helt otrolig. Dessutom avslutade dem det hela med ett spontant framträdande av "All green", som bokstavligen fick hela huset att gunga. Dock lyckades jag inte armbåga mig ända längst fram, så bilderna blev inte fullt så bra som jag hoppades. Men jag har iallafall lyckats skrapa ihop några bilder som va helt okej, och dem tänkte jag lägga upp på Facebook så fort jag gått igenom dem ordentligt. Dessutom fick jag ihop massor med videos som jag tänkte klippa ihop och ladda upp på min Youtube-kanal. 
 
Kvällen avslutades iallafall med donken-häng. Sen fick jag ta nattbussen hem för första gången, var rädd att jag inte skulle hitta hem. Haha! Men jag klarade mig helskinnad ända hem iallafall.
 
Jag fick så sjukt mycket kärlek igår. Jag var helt ställd innan jag klev på nattbussen hem. Så jag känner att jag måste visa min tacksamhet för alla fina ord jag fick igår. Så tack alla ni grymma människor som visade kärlek och gav mig en massa pepp igår.
Speciellt tack till Lokal,Ibbe och Oscar för era otroligt fina ord! Det är ju trots allt för alla er jag gör det här. Och det är så himla nice när man får uppskattning från artister för det man gör!
 
Jag behöver fler såna här kvällar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback