Leslie Tay - Lever livet ft. Timbuktu

 
Alltså Leslie! Han får mig alltid på sååå bra humör med sin musik. Good vibez only!
 
Bara av att kolla på omslaget så vet man att detta kommer vara en bra låt. Och jag kan lova er, direkt jag lyssnade på första tonen så blev jag helt hypnotiserad. Hans musik har den effekten på mig. 
Dessutom har jag sett en massa positiva ord om den här låten, på Instagram. Det känns som att alla andra redan sagt det jag vill säga om den. 
Det var iallafall en grym låt, och den åkte ner i min lista så snabbt så jag knappt hann blinka. Haha!
 
PS. Jag vill se Leslie Tay live i sommar, så om någon vet av vart och när han spelar, holla at me! :)
 
Lyssna på den ni också:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback