Dilly D - 52 Ess ft. Nimo, Simon Superti

 
(Jag trodde att jag publicerade det här inlägget igår, men tydligen inte.)
Jag ligger sååå efter med denna. Och det skäms jag lite för. Men saken är den att jag har varit väldigt off senaste veckan, har haft så mycket annat att stå i. Bland annat planeringen av en releasefest osv.
 
Tillbaka till ämnet: Låten är grym! Även om det var en lite oväntad kombo av artister. Dilly & Nimo liksom, den tanken har aldrig slagit mig. Men resultatet blev i alla fall grymt. Och jag älskar stuket på videon, såå snyggt.
 
Simon Superti förresten, vet ni vem det är? Klart ni vet, det är Simon Sez som bytt artistnamn nyligt! 
 
Kolla in videon ni också:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback