iSHi ft. Michel Dida, Denz & Abidaz - Som oss

 
Vem är denna iSHi? Varför har jag aldrig sett hans namn tidigare?
 
Jag har faktiskt sett reklam för den här låten lite överallt, så när den väl släpptes så satt jag klistrad vid Youtube samma sekund. För denna kombo av artister lät sååå jävla övertung. Dock kunde jag inte lägga upp den just då för jag hade ingen tillgång till dator. 
 
Hur fett är inte beatet till att börja med? I'm in love asså. Sen så kommer dessa tre övertunga artister och ba läggar det hur fett som helst. Slutresultatet är sååå nice, jag kommer absolut spela denna om och om och om igen. En lång tid framöver.
 
Kolla in den på Youtube ni med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback