Bilal - Del 1 (Original)

 
Jag tror inte ni fattar hur peppad jag har varit på denna EP. 
 
För att vara ärlig så minns jag inte när jag hörde Bilal första gången, men jag har iallafall alltid trott på honom. Han har en grym talang! Och jag hoppas att jag inte är den enda som ser detta efter den här dunder-EPn!
Jag gillar alla låtar på sitt egna sätt. Men jag måste ändå säga att "Ärlig" och "Vita ängeln", jag antar att de passar in mest på min state of mind just nu. 
 
I sin helhet så är EPn sjukt grym. Jag hoppas att det är fler som tycker som jag. 
Jag vet inte med er, men jag längtar redan till Del2!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa EP:n min kusin gjort diggar det starkt 💯❤️

2016-03-05 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback