Trubbel på resvägen

Hej på er fina!
 
Jag har nog inte ens berättat det till er, men igår på morgonen så satte jag mig på tåget mot Arlanda. Ska jobba hela sommaren uppe i NörrböttN hos min mor, så jag skulle ta flyget dit upp till alla mina fina igår klockan 12. 
Men när jag kommer till flygplatsen så är mitt plan.. INSTÄLLT?! Jag tror inte ni kan förstå hur irriterad jag blev.
 
Men som tur var så bjöd SAS på både hotellövernattning och mat, så humöret blev lite bättre iallafall. Dessutom bokade de om alla resenärer till flyget idag istället. Så nu sitter jag här på Arlanda och väntar. Är ungefär 4 timmar kvar tills planet lyfter, men vad gör det när man åtminstone har datorn med sig? Kan sitta här och plugga, blogga och kika lite serier för att fördriva tiden. 
 
Intressant liv va? Nja, kan vara därför jag dragit ner väldigt mycket på vardagsuppdateringen på senaste. Känns inte riktigt som att jag har särskilt mycket att skriva om just nu. Livet är bara en berg och dalbana med kaos i bakgrunden, haha!
 
Jag ska försöka hitta lite spännande saker att uppdatera er med när jag ändå sitter här, annars så lär jag vara back on track imorgon. 
 
Stay Gold my friendos.
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback