Ny design

Shululu allihopa!
 
Det har varit tyst här i några dagar pga nattjobb, men imorgon tänkte jag komma igång som vanligt igen. Känns liksom lite svårt att hålla igång bloggen när jag enbart är vaken på nätterna. 
 
Anledningen till detta inlägg är att: JAG HAR FÅTT NY DESIGN! 
Det är som vanligt världens bästa Vicky som fixat ihop denna skönhet. Jag sa bara till henne att jag ville ha: svart, vitt, rött och Dope D.O.D, så fixade hon resten. Jag är totalt förälskad i resultatet. Färgerna är perfekta, och sedan att jag har bästa Jay Reaper och Skits Vicious i bakgrunden är ju som pricken över i:et. 
 
Well, om ni skulle vilja ha hjälp av Vicky med era egna bloggar eller liknande, så kan ni kontakta henne genom att klicka in på hennes blogg.
Http://Vickysteez.se
 
Stort tack till bästa Vicky, jag älskar den nya designen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback