Karim & Mwuana - Jag kan dig

 
Jag råkade se på Snapchat att Mwuana släppt en ny låt. Så jag skyndade in på Spotify men jag hittade ingenting. Så jag satt där som ett frågetecken ett tag, innan jag insåg att Youtube också finns. 
 
Vilken duo dessa två är. Karim och Mwuana, dreamteam. Låten har riktig sommarvibe, så jag kommer definitivt spela den flitigt. Dessutom så passade texten verkligen in på mitt liv, haha!
Jag såg förresten att både Karim och Mwuana skapat videon själva, med hjälp av en till. Så jävla grymt.
 
Om Mwuana fortsätter så här, så kommer han bli årets artist igen. Eller så kanske jag utser Karim & Mwuana till årets duo? Vi får helt enkelt se.
 

Kommentarer
Postat av: Molly

Vad heter Mwuana på :)

Svar: Va? :)
Erica Ödalen

2017-02-16 @ 16:51:34
Postat av: Molly

Sorry det sista ordet kom inte med. Men undrade bara om du har han på snapchat? :)

2017-02-26 @ 16:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback