BONBON - Woods

 
Alltså det är en vecka sedan jag bloggade sist, så länge har det aldrig stått tomt här. Dock fick jag ny inspiration imorse, och jag hoppas verkligen att den håller i sig. Idag är en ledig dag, tack gode gud för det. Jag ska spendera dagen med min absoluta favorit, och resten av mina fina. Men innan dess tänkte jag dela lite musikglädje med er.
 
Min fina vän Caty, eller BONBON som hon numer kallar sig, har släppt en ny låt. En låt till alla oss om kommer från "woodsen" i de olika delarna av landet. Jag inkluderar mig själv i den kategorin, och många av raderna fastnade bra i hjärtat. 
Dessutom är hon en sjukt duktig artist, och jag är glad att hon valt att satsa allt på musiken. Vänta bara, ni kommer se mycket av henne här!
 
Sjukt bra låt, lyssna in den på SoundCloud:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback