2015 goes 2016

Hejhej! Jag vet att jag varit off igen, men ni vet varför det blir så här ibland. Nyårshelgen var ganska kaosig. Jag har bland annat hunnit vara på bröllop och massa annat. Men bättre sent än aldrig att sammanfatta året, eller? Haha.
 
2015 var i sin helhet ett bra år för mig. Förutom de 6 månaderna då jag låg i sängen i någon slags djup depression. Vad det handlade om har jag som tur var lagt bakom mig för längesen. Det känns skönt att veta att den där personen aldrig kommer kunna påverka mig igen. 
Andra halvan av 2015 var dock bättre. Jag fick tillbaka människor som jag trodde att jag förlorat förevigt. Dessa människor är några av mina allra bästa vänner idag, 2 av dom är till och med familj just nu. Det är jag otroligt glad över. Sen så verkar min sk karriär tagit fart ordentligt under årets sista veckor. Har fått så otroligt feta erbjudanden de senaste veckorna. Så när jag väl tar mig neråt igen så har jag en del att se fram emot. Jag tror ni som läser också kommer bli förvånade. Så jag är överdrivet peppad på det nya året.
 
Detta året har jag skitit fullständigt i att ge nyårslöften, för man håller de nästan aldrig. Det enda jag har lovat mig själv är att kämpa ännu hårdare det här året, och inte låta andra människor dra ner mig. Sen hade jag en väldigt personlig önskan på tolvslaget men den hör inte hemma här. Inte riktigt än iallafall. 
Beslutsångesten över vart i Sverige jag vill bo har däremot inte släppt än. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Men förhoppningsvis har jag bestämt mig snart!
 
Hoppas ni andra har haft en underbar start på det nya året. Lämna gärna en kommentar om det hänt något spännande som ni vill dela med er av!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback