Moodboard

Godmorgon!
 
Egentligen har väl alla hunnit vara vakna några timmar, inklusive mig själv. Men har tagit det väldigt lugnt imorse. Hunnit äta frukost, gå en promenad med morfars hund och sen tagit mig en dusch. Känner att idag blir en väldigt lugn dag. Har nån typ av virus i kroppen. Känner mig illamående, snorig och allmänt hängig. Typiskt. Har inte tid att bli sjuk just nu. 
 
Måste söka jobb till mig själv, söka jobb till min vän, kolla efter större boende och dessutom plugga. Men det tar vi lite senare. Haha!
 
Så nu tänkte jag lägga mig och kika på nya avsnittet av Supernatural, sen ska jag kolla om jag hittar något spännande att uppdatera er om. Så vi hörs om en stund, ok? Plockade ihop ett passande moodboard igårkväll. Kände att det är lättare att beskriva sitt humör med bilder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback