Monday morning

Hej allihopa!

Jag tror inte ni fattar hur glad jag är över att bloggen fungerar igen, haha! Det känns som att jag fått tillbaka en del av mitt liv igen. Det har känts så sjukt konstigt att inte kunna skriva varje dag. Och jag har haft så sjukt dåligt samvete över alla feta låtar som jag inte kunnat dela med mig av. 

Nu är jag iallafall tillbaka. Idag är en sjukt bra dag. Började planera helt fantastiska saker med en nära vän till mig igår, är så peppad på det här så ni förstår inte. Dessutom har jag börjat planera en annan fet grej med en klasskompis och skolan går riktigt bra nu. Hade muntlig presentation i fredags som gick riktigt bra, iallafall enligt min lärare. Haha. 

Och nu ska jag på ett möte inne i stan, vi får se hur det går. Känns som att livet går min väg just nu. Peppar peppar. 

Vi hörs när jag är hemma igen. Hoppas ni har en lika bra dag som mig! 

xoxo
Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback