Friday bitches!

 
Morning, eller vad man nu säger vid den här tiden. 
 
Jag har då hunnit vara vaken några timmar. Känns som att jag börjat med en jävligt bra morgonrutin den här veckan. Har varit hundvakt i några dagar vilket har inneburit att jag inte kunnat sova bort hela dagarna. Sen så har jag börjat varje dag med att ta en promenad med hunden. Inklusive idag. Fast det blev lite senare. Tänkte försöka hålla igång med promenader minst 3 gånger i veckan så jag kanske droppar några kilon innan sommaren, haha! Man måste ju vara snygg när man springer runt i bikini.
 
Det känns förövrigt som att livet börjar pusslas ihop igen. Jag har ju varit väldigt förvirrad en lång period. Men efter lång eftertanke så har jag bestämt mig för att jag inte kommer flytta tillbaka till Norrland. Det känns som att det har börjat hända mycket grejer runt omkring min blogg och så där, och vill inte kasta bort det. För människorna jag saknar som bor där kommer ju finnas kvar. Jag kommer kunna åka och hälsa på dem då och då, så vi kommer ju absolut inte tappa kontakten. Sen så ska ju en av dem mest troligt flytta ner hit vilket gör saken ännu lite lättare. 
 
Har iallafall plockat ihop ännu ett moodboard. Känner att det kanske ska bli min nya grej varje morgon. Man blir ju så himla peppad av att plocka ihop bilder varje morgon. Bara för att beskriva humöret, eller hur? 
Har bjudit på en låt också som har gått på repeat de senaste veckorna. Så jävla braaaa! #Obsessed
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul me låttips :)

2016-02-26 @ 16:15:43
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback