Dope D.O.D - Ready to die (Official video 4K)

 
Yaaas bitches jag kan bädda in mina inlägg igen! Vet ni vad det innebär? Jag är tillbaka. Fullt ut. Den här fredagen började på bästa sätt.
 
Inte nog med att jag äntligen fixat min dator, Dope D.O.D släpper EP och en musikvideo idag! Jag är sååå taggad. Kollade precis på videon och jag lovar er: De håller samma fantastiska kvalite som alltid. Anton van der Linden som gör alla deras videos är ett jävla geni för att vara ärlig. Deras videos ger en alltid speciella känslor. Och enligt mig så är det så det ska vara, man ska känna någonting när man tittar på en musikvideo, och framför allt när man hör en låt.
 
Denna videon gav mig typ ny livsglädje. Fan vad bra den var!
Dope D.O.D är verkligen mina favoriter just nu. Jag vill jättegärna göra ett fotoprojekt till bloggen med dem som inspiration, någon som vill hjälpa mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback