Video: Allyawan - FTW

 
Ja hörrni, jag är fullt medveten om att den här låten har funnits ute ett tag. Jag har haft den på min playlist sen den släpptes. Men enligt mig, så är en låt alltid liiite bättre när det kommit en video. Så jag väntade på videon till denna innan jag öppnade upp mig om den. 
 
Alltså jag tror jag är kär. Även fast det gör lite ont i hjärtat att se den här videon, för den påminner mig så mycket om en person som inte längre finns i mitt liv. Men jag kommer hitta en sån person igen, right? Den här låten och videon ger mig iallafall hopp! 
Allyawan är så jävla grym! Dessutom har jag sett på sociala medier att han ska släppa album snart?? Eller har jag fel? Otroligt förväntansfull dock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback