MaxBeats - Finns du där ft. Allyawan & Faraz Azar

 
Alltså shit vilken mix. Jag blev sjukt imponerad av denna. Även om den inte riktigt klickade med vad jag lyssnar på för tillfället, när den släpptes alltså. Men för mig handlar allt om vilket humör jag är på, så min smak skiftar rätt mycket. 
 
Jag har lyssnat mycket på denna de senaste dagarna faktiskt. Den fastnar lätt när man väl börjar, haha! 
Jag lovade att jag skulle dela denna för typ.. en vecka sen? Men livet har varit så sjukt ivägen känns det som. Så jag ber om ursäkt för förseningen, om artisterna i fråga skulle se detta. 
 
Men även om det gått en vecka sen den släpptes, så kunde jag inte låta bli att dela den. Det är alltid så med låtar som jag verkligen gillar!
 
Kolla in den ni också:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback