Life Update

Godkväll eller vad man nu säger vid den här tiden. 
 
Alltså jag blir så jääävla ledsen när jag ser min nuvarande statistik. Jag vet även att det är mitt eget fel att den ser ut som den gör. Jag bloggar inte regelbundet längre. Men det är så himla svårt att få ihop det för tillfället. Och stressen som det skapar i mitt huvud gör mig så ledsen. 
Jag har funderat på att kasta bloggen åt skogen många gånger den senaste månaden. Mest för att jag inte riktigt lyckas pussla ihop det just nu. Och mitt nya jobb, som jag faktiskt tjänar pengar på, känns viktigare. Men förra helgen vaknade jag upp lite.
Efter ett snack med en polare om framtiden och så, så insåg jag. Det är ju för fan musikbranschen som är min framtid, och min blogg är min enda väg in i musikbranschen. Jag VILL INTE sluta blogga. Det är ju så himla roligt. Det är roligt att skriva, det är roligt när ni skickar musik till mig. Det är roligt att upptäcka nya artister, och det är roligt att gå på konserter. Jag vet inte hur, men jag måste hitta ett sätt att pussla ihop detta med mitt jobb. Och bara man vill, så går det.
 
Sen måste jag dessutom hitta en praktikplats, inom musik alltså. Egentligen så har jag bara tre alternativ att fundera över. TGR Music Group, RMH, eller Nivy. Det är dem tre ställena som lockar mig mest, men jag vet inte hur jag ska lyckas få praktikplats. Det gäller väl att maila och kolla vad dem säger? Antar jag? Haha.
 
Utöver detta så har jag länge gått och funderat över hur trött jag är på singellivet. Jag har varit singel i alltför många år och nu är jag less. Mitt problem? DET FINNS INTE TID FÖR EN JÄVLA POJKVÄN. Jag önskar verkligen att jag hade tid att träffa någon. Men jag kan knappt pussla ihop livet alls just nu, och då är det inte optimalt att träffa någon. Dessutom så träffar jag alltid bara svin, eller upptagna killar. Så jag är rädd, okej? Detta är dock ett problem som jag inte tänker gå in djupare på här i bloggen för jag vill inte vara för privat. Nu vet ni.
 
Så som ni märker så är livet ganska galet just nu, och jag hoppas ni ger mig lite tid att komma tillbaka på fötter igen.
 
Ni som klickar in här varje dag är så jävla guld, hoppas ni vet det.
 
Much love!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback