Toxycon - Ballin Out ft. Americol & Mac J

 
Alltså jag vill börja med att be om ursäkt, för att jag glömt bort att lägga upp denna. Den släpptes för en vecka sen, men bättre sent än aldrig hoppas jag?
Ibland glömmer jag bort att det faktiskt finns rappare i Sverige som kör på engelska, haha. Och logiskt sett så är ju det lika mycket svensk hiphop som de svenska låtarna. Well: tillbaka till ämnet. 
 
Jag gillar verkligen viben på den här låten. Den passar min sinnesstämning riktigt bra just nu. Dessutom gillar jag enkelheten i videon.
Det enda som är synd är att låten inte finns på Spotify. Jag skulle vilja lägga in den i min lista, haha!
 
Hoppas ni också gillar den!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gryyyymt Nice är denna låten.

2016-04-11 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback