New Stock City - Madesu

 
"New Stock City är en grupp unga killar från stockholm som har sina rötter i kongo i afrika har verkligen kommit från ingenstans och chockar med en sjuk afro trap låt som handlar om mat på något nytt sätt som ingen annan tidigare gjort från sverige.
Blacky har tsm med sina vänner Alfa, Majestic och Axel skapat de dom kallar New Stock City.
Nu är dom här med deras debut "Madesu" som betyder bönor på Lingala språket man talar i Kongo.
New Stock City kommer verkligen att synas under resten av 2016 och de snackas redan massa samarbete mellan
New Stock City och Papis och resten av hans Kollektiv Team Captain Entertainment."
 
Jävligt snygg video för att vara en debut måste jag säga. Låten däremot vet jag inte riktigt vad jag tycker om än. Måste nog lyssna på den några gånger till för att bestämma mig!
 
Hoppas ni diggar den iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: Axel Foley Shako

SHOUTOUT TO SKITSAMMA.NU FOR THE LOVE & SUPPORT !
IF YOU HAVE AN INSTA OR FACEBOOK WE CAN FOLLOW LET US KNOW?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback