Lyckliga Gatan Säsong 2, Avsnitt 3: Owe Thornqvist & Keya

 
Jag var lite efter med det här avsnittet av Lyckliga Gatan. Jag hade helt enkelt för mycket annat att göra, men det är aldrig försent, eller?
 
Jag blev inte lika känslomässigt berörd den här gången. Eller jo, känslorna stormade när Keya berättade sin historia. Men det blev mer skratt ändå allt som allt. Det här var nog ett av de finaste avsnitten hittills.
 
Owes version av "Leyla" är nog inte den typen av låt som jag skulle lyssna på. Men det var ett otroligt fint framträdande, och när han plockade fram sitt munspel så kunde jag inte låta bli att le. 
 
Och Keyas version av "Dagny" var dunder! Jag hittar typ inget bättre ord. Jag satt och gungade med hela låten och log så stort så det nästan gjorde ont. Jag kände verkligen kärleksviben i låten, och den åkte ner i min lista så snabbt så jag knappt hann blinka. För som ni redan vet, Keya är en av mina absoluta favoriter när det kommer till svensk hiphop.
 
Som vanligt så lägger jag till hela spellistan från denna säsong av Lyckliga Gatan!
 
Och en till grej, Är Keya verkligen bara 23?! Det trodde jag inte. Har alltid haft en tanke om att han är äldre än jag, men tydligen så är vi jämngamla haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback