Gee Dixon - Au Revoir ft. Rob Bourne (Officiell iPhone 6 video)

 
Denna kom som lite av en överraskning för mig. Annars brukar det alltid snackas i sociala medier när någon från Redline ska släppa ny musik. Men har inte sett ett enda ord om denna, plötsligt var den bara där. Men jag klagar inte!
 
Gee Dixon lyckas alltid. Dock känns det som att det var ett tag sedan man hörde från honom. Jag hoppas att han släpper något större i år, antingen EP eller album. Det hade vart sååå grymt. 
Tillbaka till ämnet: För det första vill jag poängtera hur ballt det är att de har filmat videon på en helt vanlig iPhone. Det är ju ett bevis på att allt inte behöver vara så påkostat bara för att det ska kunna bli bra. För det andra så var låten grym, den hade dock kunnat vara någon minut längre. Kändes som att den tog slut för fort, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback