Faraz Azar - Musikmedicin EP

 
1 April släppte Faraz en ny EP. Jag var i full gång att lyssna igenom den och skriva ett inlägg, men sen kom vardagsstressen igång så jag hann inte! Sen har det varit som alla andra helger ni vet, man hittar annat att göra. Sorry bout that! Men till ämnet: Musikmedicin EP.
 
Några av låtarna som finns med är ju såna som man hört förut, till exempel "Kom närmare mig" som länge var en av mina festfavoriter. Men det fanns även 2 helt nya låtar. Om jag ska välja en favorit av dem två så måste jag nog säga att "Problem" var bäst. Varför? För att den låten talade till mig ganska mycket. 
 
I sin helhet så tycker jag att EPn var grym!
 
Och jag hoppas ni också tycker det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback