Dope D.O.D - Smash ft. DJ Paul (Official 4K video)

 
Inte svensk hiphop, but still. Ni vet att jag älskar Dope DOD så jag kommer nog aldrig sluta blogga om dem.
De släppte ju faktiskt ett nytt album för inte så jätte längesen. "Acid Trap" heter albumet och jag har i princip hela plattan i min spellista på Spotify.
 
Jag har länge funderat på vilken genre man ska placera Dope i, eftersom deras stil är rätt speciell. Men sen var det en kompis till mig som sa "Gör inte dem horrorcore?" och då blev det plötsligt logiskt. Dessa grabbar gör otroligt jävla bra musik, och jag skulle vilja tillägga att jag inte vet någon svensk artist/grupp som gör samma sak. Eller har jag fel?
 
Videon är iallafall inspelad under deras senaste resa till USA för några veckor sedan. Och för de som inte vet vem DJ Paul är, så är han en av medlemmarna i Three 6 Mafia. Galet snygg video iaf!
Vill även tillägga det som jag sagt i alla tidigare inlägg: Finns nog inget jag inte skulle göra för att få spendera en heldag med de här fantastiska människorna. Haha!
 

Kommentarer
Postat av: Thugz Nation

Gryyyym blogg! Precis min smak ;) Keep up the good work!

Svar: Tack! :)
Erica Ödalen

2016-04-06 @ 02:09:42
URL: http://nouw.com/thugznation

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback