Cherrie - Sherihan

 
Vilket debutalbum, wow!
Jag läste andras tankar om Cherries album, för att kunna hiita egna ord att beskriva det med. Men vet ni? Jag har jättesvårt att hitta ord den här gången. Jag är så berörd.
 
Cherries sound är något alldeles eget. Det är liksom drömmigt och helt fantastiskt. Det går inte att inte ta till sig av hennes texter. Det är kärlek, sorg, starkt, och allt samtidigt. Musiken går liksom rakt in i hjärtat. Jag blev helt förlamad medan jag lyssnade igenom alla låtarna. Shit vad grym du är Cherrie!
 
Jag hittade min absoluta favoritlåt väldigt snabbt. Egentligen är det svårt att välja bara en, men kände att jag ville göra det. "Lämna han" fick bli min favorit, av uppenbara anledningar för er som känner mig.
 
Lyssna igenom plattan ni också:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback