Bilal - Del 2

 
Bilal har alltså släppt den andra delen av sin EP serie. Kommer det en tredje? Jag vet faktiskt inte, men jag hoppas det. 
 
Denna EP lät väldigt annorlunda jämfört med den första. Låtarna låter liksom.. råare eller hur jag ska förklara. Hur som helst så är låtarna på denna EPn mer min smak än den första. Och ta inte den raden fel, jag gillar båda delarna!
 
Jag har iallafall suttit och lyssnat igenom alla låtarna nu och försökt leta favoriter. Mina favoriter denna gång måste vara "Misstänkt" där även Faaraz medverkar, och "Ni trash". Båda de låtarna passar väldigt bra in på musiken jag lyssnar mest just nu.
 
Hoppas det kommer en del 3, jag vill verkligen se mer av vad Bilal går för!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback